دلم مي خواد....


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

دلم میخواد همه شاد و خوشبخت باشن.

دلم میخواد همه عاشق باشن

دلم میخواد همه بی خیال و راحت باشن

دلم میخواد همه بگذرند یعنی بگذارند و بگذرند.

دلم میخواد همه دیونه باشن.

دلم میخواد همه راحت باشن

دلم میخواد کسی  ناراحت و تنها نباشه

چیکار کنم برای همه ؟؟؟؟؟

تنها نباشید تنهایی درد بزرگیه

عاشق باشید عاشقی رسم قشنگیه

خوشبخت باشید

یعنی بخواهید که خوشبخت باشید

اینها همه در توانایی همه ما هست

فقط کافیه که بفهمیم و بخواهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,ساعت 1:45 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com